Ja katsellaan ohi lipuvaa, Ruotsin laivaa se on matkalla Tukholmaan kannella muitakin joilla on aikaa <3

lauantai 18. tammikuuta 2014

Hiukset, ripset, kynnet, meikki --> Kaunistautuminen häihin.


Päätin näin lauantai-illan kunniaksi tehdä postauksen kaunistautumisesta häihin.

Kampaus

Olen ollut aina kriittinen ulkonäöstäni erityisesti juhlien suhteen ja nyt se kriittisyys nostaa jälleen päätänsä hääkampausta ja muuta hääkaunistautumista miettiessä. Kampaajan olen varannut sekä itselleni että kaasolleni ja minulla on muutama idea hääkampauksenkin suhteen.

Tykkään siististä kampauksesta ja toivoisin hiusteni olevan ainakin osittain kiinni. Minulla on menossa iso hiusten kasvatusoperaatio, jotta saisin mahdollisimman monipuolisen ja kauniin kampauksen hääpäiväksi.

Olen ajatellut tilata myös jonkinlaisen hiuskoristeen kamman tai vastaavan. Erilaisia vaihtoehtoja olen katsonut Ninkan - verkkokaupasta, siellä on iso valikoima kaikkea kaunistautumiseen liittyvää, mutta juurikin nämä hiuskorut ja koristeet ovat vieneet huomioni.

Hiukseni ovat tummat ja tummana ne saavat pysyäkin, en aio mitään suurta ja mullistavaa tehdä hiusteni värin suhteen.

Pari kuvaa hääkampauksista jotka miellyttää:





Ripset

Olen miettinyt myös joko ripsien pidennystä tai irtoripsitupsujen laittoa ennen häitä. Minulla on luonnostaan melko tuuheat ripset, mutta tahtoisin hieman ehostusta, en kuitenkaan mitään yliampuvaa, vaan hieman korostusta.

Kynnet

Kuulun niihin joilla on paha tapa pureskella kynsiään silloin tällöin, ja ehdottomasti tahdon häihini laittaa myöskin kädet kuntoon ja kynnet kuosiin. Neutraalilla linjalla mennään senkin suhteen. Alla pari inspiraatiokuvaa.



Meikki

Hääpäivän meikin toivon olevan aika luonnollinen ja fressi ruskean sävyä luomiin ja jotain pehmeää vaaleanpunaista huuliin. Alla pari ispiraatiokuvaa meikistäkin.




-Mirka-







2 kommenttia:

  1. Tsemppiä hääsuunnitteluun, itsellä ne jo onnellisesti takanapäin :)

    Käyhän osallistumassa arvontaan: summer-suvi.blogspot.fi/2014/01/haavieraskirjaideointia-seka-arvontaa.html

    VastaaPoista