Ja katsellaan ohi lipuvaa, Ruotsin laivaa se on matkalla Tukholmaan kannella muitakin joilla on aikaa <3

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Vihkisormus

Sunnuntai-kirjoituksena ajattelin puhua vihkisormuksesta. 

Me emme ole siis hommanneet vielä vihkisormuksia ja meille molemmille sellaiset tulee. Olen kovasti selaillut eri firmojen nettisivuja ja koittanut pohtia millainen sormus olisi juuri se "mun sormus". Haastetta sormuksen etsimiseen tuo leveä kihla, kaikki kapoiset sormukset eivät todellakaan sovi tämän kihlan kanssa, olen myös miettinyt sitä, että siirtäisin kihlan toiseen käteen mikäli en siihen sopivaa vihkiä löytäisi.

Ja mikä ja minkälainen vihkisormus minua miellyttää? Kihlana minulla on titaaninen timanttisormus, jotain timantilla olevaa valkokultaista olen ajatellut vihkisormukseksi. 

Yksi ehdottomasti varteenotettava ja minun silmääni miellyttävä vihkisormus löytyy Lumoavan Wedding-mallistosta ja se on Heikki Hartikaisen suunnittelema Tahdon-sormus.

 (kuva: Lumoavan verkkosivu)

Toiset minua miellyttävät sormukset ovat Carina Blomqvistin Hertta-sormus, sekä Eelis Aleksin Kiara-sormus, nämä myös valkokultaisina.

 -Kiara

 - Hertta

Toki olen katsellut myös muita mallistoja joissa on ollut samantyylisiä sormuksia, ehkä näistä saa jo selkoa siitä mistä pidän.

-Mirka-

4 kommenttia:

  1. Nuo Lumoavan sormukset on kyllä yksinkertaisuudessaan upeat. :)

    VastaaPoista
  2. Ne ovat kyllä todella ihania! En tiedä mikä siinä on, varmaan myös se vaikuttaa, että pukuni on yksinkertainen mutta mielestäni upea, joten sormuksenkin kuuluu olla samaa linjaa.

    VastaaPoista
  3. Moikka! Löysin sattumalta blogisi googlettaessani tuota Hertta-sormusta. Se on mielestäni ihana... Mutta, myös minun kihlasormukseni on titaaninen, ja luin juuri jostain, ettei titaanista sormusta kannata pitää jalometallisen (kuten valkokulta) vieressä. Titaani on paljon kovempaa materiaalia, ja se kuluttaa heikompaa jalometallia. Mulla on siis päätettävänä se, teetänkö titaanisen vihkisormuksen, jota käyttäisin yhdessä kihlasormuksen kanssa, vai valitsenko valkokultaisen, jota käyttäisin yksinään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Juu minullekin selvisi tämä seikka myös hetki sitten, tod.näk hommaan uuden kihlan vihkin rinnalle jotta saisin sitten pidettyä kahta sormusta vierekkäin, vaihtoehtona myös tuo että käytän pelkkää vihkiä.

      Poista